Yhteistyökumppani, tuo projekti-ideasi ProjektiTorille

​Laurea-ammattikorkeakoulussa voi opiskella yhteensä 16 eri koulutusalalla, joista seitsemän on englanninkielisiä. Laureassa on siis paljon erilaista osaamista ja tietotaitoa, jota myös te voitte hyödyntää!

Laurea Tikkurilassa aloitettiin syksyllä 2015 uusi LbD-toimintamallin mukainen projektityöskentely, ProjektiTori, joka tarjoaa yhteistyökumppaneillemme tuoreita näkökulmia, uusia ideoita sekä kehitysmahdollisuuksia. Opiskelijat suorittavat osan opinnoistaan projektiopintoina osaavan henkilöstömme ohjauksessa ja toimivat samalla aktiivisesti yhteistyössä yritysten, yhdistysten ja muiden organisaatioiden kanssa. ProjektiTorin ajatuksena on tuoda yhteen eri alojen opiskelijat, ohjaavat lehtorit sekä työelämän edustajat, joilla on toteutusta odottavia projekti-ideoita takataskussaan.

Yhteistyössä kanssamme organisaatiollanne on

• mahdollisuus kehittää organisaationne toimintaa opiskelijaprojektien avulla; esimerkiksi hyvinvointiteknologian kokeilua, uusien toimintamallien kehittämistä, markkina- ja kilpailija-analyysien tekoa, markkinointisuunnitelmia
  • tilaisuus oppia uuden sukupolven ajatus- ja arvomaailmaa sekä toimintatapoja
  • mahdollisuus verkostoitua tulevien ammattilaisten kanssa
  • mahdollisuus kehittää organisaationne toiminnan sisältöä esimerkiksi opiskelijoiden toteuttamien toimintatuokioiden, tapahtumapäivien ja ryhmien muodossa.

Tuokaa siis organisaationne yhteistyöideat meille! Kevään 2016 ProjektiTorien ajankohdat:

• ke 20.1. klo 10-12
  • ke 2.3. klo 10-12
  • ke 6.4. klo 10-12
  • ke 11.5. klo 10-12

Jos teillä on siis ideoita ja/tai tarpeita opiskelijaprojektille, niin ottakaa yhteyttä Anniinaan (anniina.honkonen@laurea.fi).

Viimeksi muokattu 7.1.2016 9:49