Ruokamatkailua käytännössä - sanoista tekoihin -seminaari Fiskarsissa 26.4.

Ruokamatkailu on ajankohtainen aihe, jonka parissa on hyödynnettävää tuotteistamisessa ja markkinoinnissa. Yhteistyö muiden alueen yrittäjien kanssa on usein koettu hyväksi keinoksi tässä tavoitteessa.

Ruokamatkailua käytännössä iltapäivä on suunniteltu ruokamatkailun ja lähiruoan tekijöille, kehittäjille ja markkinoijille, ja niistä kiinnostuneille tahoille. Puhujiksi on valittu mielenkiintoisten konseptien ja palveluiden tekijöitä Uudenmaan alueelta, tarkoituksena rohkaista muitakin hyödyntämään mahdollisuuksia ja aloittamaan yhteistyötä.

Yhteistyöstä kiinnostuneille iltapäivä on oiva paikka tulla verkostoitumaan ja kuulemaan mitä muut ovat tehneet sekä mitä yhteistoimintamahdollisuuksia alueella on. Tervetuloa!

OHJELMA:

11 – 12 Kiertokävely lähiruoka- ja ruokamatkailutunnelmissa Fiskarsin alueella

12 – 13 Lähiruokalounas Wärdshus (omakustanne)

Ruokamatkailua käytännössä – seminaari

13 - 13.20 Tervetuloa ja alustus iltapäivään

Lähiruokaa Uudeltamaalta-hanke, Henry Lybäck, Susanna Ba ja Päivi Mantere

Länsi-Uudenmaan Lumo matkailu Oy, Jukka Punamäki

Fiskars, Kari Selkälä

13.20 – 14.30 Sanoista tekoihin ruokamatkailutekijät kertovat I

Fiskarsin Panimo/ Ägräs Distillery, Susanna Kankare

Cafe Lauri, Jukka Turunen

Retkipaikka / Karelia AMK, Anna Rinteinen – Panimosta panimoon pyörämatkailupaketti

14.30–15 Iltapäiväkahvit ja verkostointia

15.00–16 Sanoista tekoihin ruokamatkailutekijät kertovat II

Visit Southpoint Finland, Henrica Ewalds- Matkailun tuotteistaminen/paketointi

Hawkhill Nature, Annu Huotari- Kokemuksia Nuuksion yrittäjien yhteistyöstä

Lähiruokaa Uudeltamaalta/Lumo -Yhteenveto

Lataa ohjelma tästä (Pdf). Tervetuloa mukaan!

Lisätiedot järjestäjiltä: Lähiruokaa Uudeltamaalta, lahiruoka@laurea.fi, p. 09-8868 7976 ja Lumo matkailu Oy, www.lumomatkailu.com, 044-7131753

Ilmoittautumiset: https://elomake3.laurea.fi/lomakkeet/13828/lomake.html

Lähiruokaa Uudeltamaalta on lähiruoan yhteistyöhanke, jonka yksi tavoitteista on edistää paikallisen ruokamatkailun kehittymistä ja alan yritysten menestymistekijöitä muun muassa fasilitoimalla tilaisuuksia ja tukemalla yhteistyötä.

Länsi-Uudenmaan Lumo matkailu Oy on matkailuyritysten omistama alueellinen matkailun alueorganisaatio. Rahoituksensa Lumo saa yrityksiltä ja kunnilta. Lumo on voittoa tavoittelematon osakeyhtiö, joka tavoittelee laajaa yhteistyötä Länsi-Uudenmaan matkailualueella ajatuksella "yhdessä olemme enemmän". Lumon toiminta-alue on Inkoo, Siuntio, Hanko, Raasepori ja Lohja.

Viimeksi muokattu 10.4.2017 9:52