BarLaurealle kunniamaininta vastuullisuudesta

​Kotimaisen hotelli-, ravintola- ja catering-alan parhaimmistoa palkittiin viime viikon lopulla perinteisessä PRO-gaalassa Helsingissä. Palkintoja jaettiin 14 sarjassa ja Laurean restonomiopiskelijoiden BarLaurea-oppimisympäristö oli ehdolla palkinnon saajaksi vastuullisuuskategoriassa.

BarLaurean lisäksi ehdolla olivat ravintola Ask sekä Leijona Catering. Yleisön äänten ja arvovaltaisen tuomariston perusteella torstaina järjestetyssä PRO-gaalassa voittajaksi vastuullisuussarjassa julistettiin helsinkiläinen ravintola ASK ja BarLaurea sai kunniamaininnan.

BarLaurea onnittelee voittajaa, ravintola Askia, heidän tekemästään mahtavasta työstä vastuullisuuden hyväksi. Samalla BarLaurea kiittää kaikkia tukijoitaan, asiakkaitaan ja äänensä antaneita, ja vakuuttaa, että tulevaisuudessakin BarLaureassa tullaan jatkamaan vastuullisuuden tiellä.

BarLaurea on Laurean Leppävaaran kampuksen restonomiopiskelijoiden opetusravintola, johon kuuluvat lounasravintola, à la carte ravintola, kahvila, sekä kokous- ja cateringpalvelut. Toiminnassaan se on sitoutunut edistämään taloudellisesti, sosiaalisesti ja ekologisesti kestävää kehitystä. Myös hankinnoissa tuetaan pientuottajia ja otetaan huomioon muut kestävän kehityksen periaatteet. Luomu- ja lähiruoka ohjaavat BarLaurean toimintaa ja hävikin hallinnointi on tärkeässä roolissa.

Tutustu Pro 2017 -kilpailun finalisteihin ja voittajiin.

Viimeksi muokattu 2.2.2017 10:54
BarLaurea vastuullisuus PRO2017 kunniamaininta restonomi