Yrityskoulutukset alkoivat juridiikalla

mHealth booster -hankkeen yhtenä toimintamuotona on järjestää yhteistyöyrityksille koulutustilaisuuksia yritystoimintaan sekä sosiaali- ja terveysalaan liittyvistä aiheista, joita yritykset ovat toivoneet ja ehdottaneet. Yhteensä koulutuksia tulee olemaan vuoden 2014 loppuun mennessä lähes kymmenen.​

Ensimmäinen yritysluento pidettiin perjantaina 23.5.2014 Laurea Otaniemessä. Aloitusluennon aiheena oli yritysjuridiikka ja luennon piti Laurea Otaniemen liiketalouden lehtori Marjaana Marmo. Tarkemmin yritysjuridiikasta käytiin läpi sopimusoikeudellisia asioita, kuten sopimuksen tarkoituksen määrittelyä, muotoja, neuvotteluista ja laatimisesta sekä mahdollisista erityistilanteista. Osallistujia oli vain pieni joukko, mutta heiltä kerättyjen palautteiden perusteella tilaisuus oli hyödyllinen. Osallistujien mukaan aihe oli mielenkiintoinen ja luennoitsija hyvä, mutta yleisöä kaivattiin lisää, samoin kuin lisää aikaa käsitellä laajaa ja tärkeää aihetta.

Viimeksi muokattu 18.1.2015 18:06