Tietopalvelupäällikkö Tarja Gustafsson on Vuoden Laurealainen 2016

Laurea-ammattikorkeakoulu palkitsee kerran vuodessa erityisen ansiokkaasti toimineen henkilön. Vuonna 2016 Vuoden Laurealaiseksi on valittu tietopalvelupäällikkö Tarja Gustafsson.

Valinnan perusteissa kiitetään tietopalvelupäällikkö Tarja Gustafssonia tarkaksi ja vastuulliseksi toimijaksi. Hänen tehtävässään tietotuotannosta vastaavana päällikkönä korostuu vastuullisen asiantuntijan rooli. Espoolainen Gustafsson on kantanut vastuuta pitkäjänteisesti 20 vuoden ajan Laurea-ammattikorkeakoulun tietotuotannon kehittämisessä. Työssään hän tuottaa arvokasta tietoa päätöksenteon pohjaksi ja on erittäin sitoutunut Laureaa kohtaan. Häntä arvostetaan suuresti kollegoiden keskuudessa. Hänet on valittu valtakunnallisesti moneen työryhmään eli hän on tunnustettu osaaja ammattikorkeakoulukentällä.

- Tunnustus tuntuu luonnollisesti varsin yllättävältä. Tunnustus merkitsee itselleni sitä, että tekemäni työ on valitsijoiden näkökulmasta ollut näkyvää ja merkityksellistä Laurealle, Tarja Gustafsson kuvailee valintaa Vuoden Laurealaiseksi.
- Yhtenä tunnustuksen perusteista mainitaan vastuullisuus. Mielelläni näenkin tunnustuksen osoitetun laajasti kaikille niille laurealaisille toimijoille, jotka työskentelevät perustoiminnan taustalla motivoituneina, vastuullisina ja varmistavat erilaisten prosessien toimivuutta.

Vuoden Laurealainen -palkinnon tavoitteena on antaa julkinen tunnustus Laurean arvojen mukaisesta toiminnasta. Palkitsemisen perusteena on toiminta Laurean arvojen ja eettisen toimintaohjeiston mukaisesti. Tällä palkitsemiskierroksella korostettiin erityisesti vastuullista toimintaa perustuen Laurea2020-strategiaan sekä Laurean brändilupauksen Yhdessä enemmän ja palvelulupauksen Me Laureassa olemme juuri Sinua varten täyttämistä.

Viimeksi muokattu 26.8.2016 9:32

​Vuoden Laurealainen 2016 Tarja Gustafsson (keskellä) sekä Laurean rehtori, toimitusjohtaja Jouni Koski ja hallituksen puheenjohtaja Heikki Heinimäki. (Klikkaa kuva suuremmaksi)