Terveysteknologian opintojaksolle haetaan yrityskumppaneita

​Hei yrittäjä,

Laurea-ammattikorkeakoulun Tikkurilan kampus toteuttaa yhteistyössä terveysteknologiayritysten kanssa Terveysteknologia omahoidon ja kotona selviytymisen tukena –opintojakson syksyllä 2016.

Opintojakson tavoitteena on, että sairaanhoitaja- ja terveydenhoitajaopiskelijat tutustuvat teknologisiin ratkaisuihin, jotka tukevat ikääntyneen hyvinvointia ja toimintakykyä sekä itsenäistä kotona selviytymistä. Tarkoituksena on myös arvioida teknologian soveltuvuutta ikääntyneelle ja hoitajan työvälineeksi, sekä tuottaa arviointitietoa yritysten käyttöön.

Opintojakson toteutustapa on kaksivaiheinen. Ensin tutustumme teknologiaratkaisuihin yritysten avustuksella (tiistaina 22.11. klo 8-16) ja tämän jälkeen toteutamme (perjantaina 1.12. klo 12-16) työpajan, jossa opiskelijat pitävät tuote-esittelyt itse paikalle kutsutuille senioreille ja sen jälkeen tuotteita arvioidaan yhdessä ikääntyneiden kanssa.

Terveysteknologia omahoidon ja kotona selviytymisen tukena –opintojakso toteutettiin ensimmäisen kerran viime keväänä ja tiedotteen (suomeksi) toteutuksesta voitte lukea täältä: https://www.laurea.fi/tiedotteet/Sivut/Opiskelijat-ja-seniorit-arvioivat-yhdessa-terveysteknologian-tuotteita.aspx

Haemme nyt yhteistyökumppaneita alkaneen syksyn opintojaksototeutukseen. Jos yrityksenne haluaa olla mukana opintojaksolla, ota yhteyttä mahdollisimman pian lehtori Kirsi Ronkaiseen joko sähköpostitse (kirsi.ronkainen@laurea.fi) tai puhelimitse (040 482 4327).

Viimeksi muokattu 6.9.2016 9:28