Teknologialainaamo® on näkyvästi esillä syksyn vanhustyötapahtumissa Helsingissä ja Tampereella

Teknologialainaamo® yhteistyökumppaneineen pystyttää osaston Hyvä Ikä 2016 –messuille. Messut pidetään 20.-21.10.2016 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Mukana samalla osastolla ovat Addoz Oy, Doro Oy, Optiikka Juurinen Oy, Tmi Pärjäätkö Kotonas sekä Solentium Oy. Tule käymään osastollamme 315, aivan tietoiskulavan tuntumassa!

Lisätietoja tapahtumasta: http://www.hyvaika.fi/

Marraskuussa suuntanamme on Finlandia-talo ja Parasta aikaa –koulutustapahtuma. Ikäihmisten parissa työskentelevien ammattilaisten, asiantuntijoiden, päättäjien ja opiskelijoiden tapahtuma pidetään 10.11.2016. Abstraktimme hyväksyttiin mukaan tapahtumaan ja pääsemme pitämään 15 minuutin suullisen esityksen tilaisuuteen. Aiheenamme on, miten  Teknologialainaamo® toimii opiskelijoiden monialaisena ja monipuolisena oppimisympäristönä hyvinvointiteknologian parissa ja mitä olemme saaneet aikaan. Lisäksi abstraktimme painetaan koulutustapahtuman sähköiseen tiivistelmäkirjaan, joka ladataan kongressin internet-sivuille http://www.parastaaikaa.fi/.

Viimeksi muokattu 12.10.2016 8:32