Syksyn 2016 yhteishaun opiskelijavalinnat on julkaistu

Korkeakoulujen yhteishaussa syksyllä 2016 Laurean valitsi tulevaisuuden opiskelupaikakseen jälleen suuri määrä hakijoita. Laureaan haki yhteensä noin 7900 hakijaa, joista ensisijaisia hakijoita oli noin 3800. Laurean koulutuksiin tuli yhteensä noin 13 200 hakemusta.

Kevätlukukaudella Laureassa aloittaa yhteensä 830 uutta opiskelijaa, joista AMK-tutkintoon johtavissa koulutuksissa aloittaa 705 ja ylempään AMK-tutkintoon johtavissa koulutuksissa aloittaa 125. Opiskelijoita Laureassa on kaikkiaan n. 8000.

Opiskelijavalinnat on julkaistu ja hakijat näkevät oman tilanteensa kirjautumalla Oma Opintopolku -palveluun esimerkiksi verkkopankkitunnuksilla (www.opintopolku.fi > Kirjaudu sisään) . Opetushallitus lähettää kaikille yhteishaussa hakeneille tuloskirjeen sähköpostilla viimeistään 25.11.2016.

Opiskelupaikan saaneiden on vahvistettava opiskelupaikkansa 9.12.2016 klo 15 mennessä. Laurean uusille opiskelijoille on koottu opintojen aloitukseen liittyvät tiedot ja ohjeet verkkosivuille: www.laurea.fi > Uudelle Opiskelijalle

Mikäli jäit ilman opiskelupaikkaa syksyn 2016 yhteishaussa, seuraavat yhteishakuajat ovat 10. – 25.1.2017 (englanninkieliset koulutukset) ja 15.3. – 5.4.2017 (suomenkieliset koulutukset) syksyllä 2017 alkaviin opintoihin.Voit kysyä lisätietoa opiskelijavalinnoista tai hakemisesta Laurean Hakijapalveluista hakijapalvelut(a)laurea.fi

Onnittelut opiskelupaikan saaneille!

Viimeksi muokattu 24.11.2016 15:58