Osallistu kyselyyn: Tulevaisuuden energiatehokkaat asuinalueet ja cleantech-osaaminen

​Laurean FuturesLab CoFi kartoittaa energiatehokkaiden asuinalueiden ja cleantech-osaamisen tulevaisuutta. Vastauksia tarvitaan kaikilta energiatehokkuudesta ja cleantech-liiketoiminnasta kiinnostuneilta toimijoilta niin yksityiseltä, julkiselta kuin kolmanneltakin sektorilta, mutta myös tavallisten kansalaisten näkökulmaa kaivataan.

Kyselyyn vastaaminen vie aikaa 15-20 minuuttia ja siihen pääsee vastaamaan alla olevan linkin kautta. Vastausaikaa on 15.9.2016 asti.

Vastaa kyselyyn tästä linkistä.

Kysely liittyy EAKR-rahoitteiseen ELLI-hankkeeseen (2016-2017), jossa tutkitaan ja kehitetään energiatehokkaita asuinalueita ja cleantech-alan osaamista hankkeen kohdealueilla Lahden, Hämeenlinnan, Riihimäen ja Lohjan seuduilla. Hanke toteutetaan yhteistyössä LAMKin, HAMKin, LUTin, Laurean, Syklin ja Ladecin kanssa.

Laurea-ammattikorkeakoulun FuturesLab CoFi tarjoaa tulevaisuudentutkimukseen liittyviä palveluita yrityksille, yhteisöille ja julkishallinnolle. CoFi toteuttaa yhtä lailla pitkäkestoisia tutkimushankkeita kuin lyhyitä yritysprojekteja ja koulutusta/konsultaatiota. Tutkimuksen kohteena on viime vuosina ollut etenkin hyvinvointiala sekä kestävä liiketoiminta.

Lisätietoja kyselystä: jukka.laitinen@laurea.fi ja tarja.meristo@laurea.fi

Viimeksi muokattu 2.9.2016 14:25