Tule seuraamaan Nordic Business Forumin livelähetystä

Nordic Business Forum (NBF) on Pohjoismaiden suurin business-seminaari, joka järjestetään lokakuun alussa (2.-3.10.) kahdeksannen kerran. Seminaari on loppuunmyyty ja Helsingin Messukeskukseen odotetaan 7 500 seminaarikävijää. Tapahtuman pääpuhujina ovat tänä vuonna muun muassa Virgin Groupin perustaja Richard Branson, NASAn entinen johtaja James Hansen ja näyttelijä Will Smith. Laurea on tänä vuonna 3AMK-yhteistyön kautta yksi tapahtuman pääyhteistyökumppaneista.

Voit päästä mukaan ilman lippuakin live streamausten avulla. Tapahtuman laaja ohjelmakattaus on nähtävissä ma 2.10. klo 12-18.30  ja ti 3.10. klo 10-17 seuraavasti:

Laurea-ammattikorkeakoulu, Tikkurilan kampus (Ratatie 22,  Vantaa) - tila B503-504, 5. kerros. Ei ennakkoilmoittautumista – tapahtumaa isännöivät opiskelijakunta Laureamko sekä Tikkurilan P2P-opiskelijat.

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu. Pasilan kampus auditorio (Ratapihantie 13, Helsinki). Ilmoittautuminen Webropolin kautta

Metropolia Ammattikorkeakoulu,  Leppävaaran kampus auditorio Vaara (Vanha Maantie 6, Espoo). Ei ennakkoilmoittautumista.

Lisäksi mm. LaureaES, HankenES, Helsinki Think Company ja Haaga-HeliaES streamaavat Tiedekulmassa (Yliopistonkatu 4, Helsinki)  seminaarin omana tapahtumanaan.

Nordic Business Forumiin liittyen Haaga-Helian tiloissa Pasilassa Tapahtumatorilla järjestetään jo ennen Live Streamauksia maanantaina 2.10. klo 9-12 NBF Side Event, jossa 3AMK korkeakoulut esittelevät erityisesti hanketoimintaansa. Mukana on myös partneriyrityksiä etsimässä uusia osaajia ja työharjoittelijoita. Vielä ehdit ilmoittautua mukaan.

Tapahtuman kotisivut

projektikoordinaattori, Heini Toivonen