Nenäpäivä-tapahtumia Iso Omenan palvelutorilla

​Laurea-ammattikorkeakoulun opiskelijat osallistuvat tällä viikolla Nenäpäivä-kampanjaan järjestämällä kolme tapahtumaa Espoon Palvelutorilla kauppakeskus Isossa Omenassa.

Tiistaista torstaihin Palvelutorilla on omat tapahtumat niin aikuisille, lapsille kuin senioreillekin. Tiistaina Nenäpäivä-tapahtumien sarja alkoi aikuisten teemapäivällä, jossa ohjelmassa oli muun muassa musiikkia, teatteria ja naurujoogaa.

- Tänään vietettiin lapsiperheiden teemapäivää ja ohjelmasta vastaavat esimerkiksi Taikuri Luttinen sekä Pikku Kakkosesta tuttu hahmo Kikattava Kakkiainen, kertoi keskiviikon teemapäivästä vastanneen tiimin projektipäällikkö, opiskelija Emma Ahola.
- Lisäksi lapsille oli tarjolla myös kasvomaalausta sekä satuja.

Torstaina vuorossa on puolestaan senioreiden teemapäivä ja ohjelmassa on muun muassa päivätanssit.

Kunkin teemapäivän suunnittelusta ja toteutuksesta on vastannut opiskelijatiimi. Nenäpäivä-tempausten järjestäminen on osa Tapahtuman tuottaminen ja johtaminen -opintojaksoa. Palvelutorin tempausten lisäksi opintojakson opiskelijoita on mukana toteuttamassa Nenäpäivä Show’n kutsuvierastilaisuutta Tampereen Tohlopissa perjantaina 11.11. ennen Ylellä nähtävää Nenäpäivä Show’ta.

Nenäpäivä-kampanja hankkii vuosittain varoja maailman lasten auttamiseksi. Keskeistä kampanjan onnistumiselle on vapaaehtoisten tekemä työ.

- Kaikki esiintyjät meidänkin tempauksissa ovat mukana vapaaehtoisina, kertoo opiskelijaprojektipäällikkö Emma Ahola.
- Samoin kaikki palkinnot sekä myymämme tuotteet täällä tempauksissa on saatu yhteistyökumppaneilta lahjoituksena. Kaikki Nenäpäivä-tempauksissa keräämämme raha menee suoraan Nenäpäivä-säätiölle.

Tapahtumien lisäksi Laurean opiskelijoiden keräämää hyväntekeväisyyspottia voi jokainen kasvattaa myös lahjoittamalla rahaa kampanjan verkkosivuilla osoitteessa www.Nenapaiva.fi.

Viimeksi muokattu 9.11.2016 17:37

​Laurean opiskelijoiden Nenäpäivä-tiimiä.