Monipuolista viestintää toiminnastamme - seuraatko sinä jo kaikkia kanaviamme?

​Kuluneen syksyn aikana olemme pyrkineet olemaan aktiivisia ja monipuolisia viestijöitä. Blogissamme (http://teknologialainaamo.blogspot.fi/)opiskelijat ovat syksyn aikana julkaisseet yhteensä 16 tekstiä ja muutamia taitaa tälle vuodelle olla vielä tulossa. Aiheina ovat olleet muun muassa Doron senioripuhelimet, BungyPump kuntoilusauvat sekä Memoera Trainer. Opiskelijat ovat myös avanneet ajatuksiaan siitä, millaista oppia ovat tämän toiminnan kautta saaneet ja miten oma osaaminen ja ajattelutapakin ovat kenties muokkautuneet uuden tiedon myötä. Olemme aktivoituneet lisää myös sosiaalisen median saralla, sillä Facebookin (@teknologialainaamo) lisäksi meidät löytää nykyään myös Twitteristä (@Teknologialaina). Kannattaa tykätä ja seurata, niin olet aina etunenässä seuraamassa toimintaamme! Parhaillaan sosiaalisessa mediassa on käynnissä Teknologialainaamon Joulukalenteri, jossa joka päivä luukun takaa paljastuu uusi yritys ja heidän ratkaisunsa. Kannattaa myös tutustua nettisivuihimme (www.laurea.fi/teknologialainaamo), sinne on syksyn aikana ilmestynyt paljon uutta tietoa niin tuotteista kuin toiminnastakin.

Viimeksi muokattu 15.12.2016 10:34