Kesän Miksi Laureaan? -markkinointikiertue päätökseen

​Opiskelijoista koostuva Miksi Laureaan? -tiimi markkinoi Laureaa tänäkin kesänä yhdeksässä eri tapahtumassa ympäri Uuttamaata, toripäivistä festareihin. Tiimi toteutti aktiivisesti tavoitettaan tuoda näkyvyyttä Laurealle ja lisätä ihmisten tietoisuutta siitä, millaisia mahdollisuuksia Laurea tarjoaakaan.

Tapahtumille asetetut tavoitteet ylitettiin kokonaisuudessaan ja kontakteja muodostui 648 kappaletta. Keskustelua Laurean koulutusmahdollisuuksista käytiin useiden ihmisten kanssa ja jo ensimmäisen tapahtuman jälkeen tiimiläiset osasivat vastata kysymyksiin nopeasti ja ytimekkäästi.

Tapahtumissa tiimi päivitti myös ahkerasti Instagramia ja Snapchattia, ja näille tileille saatiinkin yhteensä 26 uutta seuraajaa. Sosiaalisesta mediasta saattoikin seurata kuinka upeita ja välillä rankkojakin säitä tapahtumille suotiin. Pahimmasta päästä taisi olla Tikkurila festareilla sateista johtuneet tulvat, mutta siitä huolimatta toki meininkiä riitti ständillä.

Projektin aikana tiimi törmäsi myös muutamiin haasteisiin, mutta niistä selvittiin mainiosti ohjaajien tuella ja tiimin kekseliäällä toiminnalla. Haasteita toivat esimerkiksi teltan lisäpainot ja telttarungon kantaminen tapahtumapaikoille. Tapahtumat olivat kaiken kaikkiaan järjestetty onnistuneesti ja tiimi sai paljon lisää uusia kokemuksia esiintymisestä ja tiimityöskentelystä.

Haasteista huolimatta tiimi saavutti projektille asetetut tavoitteet onnistuneesti eivätkä matkan varrella kohdatut töyssyt vaikuttaneet projektin toteutukseen. Kesä 2017 ja sen aikana koetut tapahtumat jäivät opettavaisina ja unohtumattomina tiimin jäsenten mieliin, tästä kiitos kuuluu niin yhteistyökumppanille Laurean markkinoinnille, tiimin jäsenille kuin mahtaville ohjaajille Maija Huhdalle ja Pirjo Lappalaiselle.

Miksi Laureaan? -projektista vastasivat kesällä 2017 Laurean Hyvinkään kampuksen liiketalouden P2P-opiskelija-tiimi. Tiimin jäseninä toimivat Venla Korhonen, Eemeli Koivisto, Juuli Mesimäki, Päivi Pankka ja Katja Haverinen.

Viimeksi muokattu 21.8.2017 13:40

Tiimin Snapchat-päivityksiä Tikkurila-festivaaleilta ja  Sunset Beach Partysta Karkkilasta.