MORFEUS tulosseminaari 10.5. Porvoossa

MORFEUS (1.1.2015 – 30.6.2017) on Laurea ammattikorkeakoulun ja Aalto-yliopiston yhteinen Tekes-rahoitteinen, monitieteinen TKI-hanke, jossa tutkitaan hyvinvointipalvelujen monitoimijaisia ekosysteemejä ja kehitetään niitä palvelumuotoilun, tietomallintamisen ja tulevaisuudentutkimuksen lähestymistavoilla.

OIVALTAVAT RAJANYLITYKSET SOTE:SSA

13.00 - 13.15 Tilaisuuden avaus ja tervetuloa; Elisa Roine, TtM, palvelupäällikkö, Ennalta ehkäisevät palvelut, Lapsi- ja perhepalvelut, Porvoon kaupunki

13.15 - 13.45 Tulevaisuustyöskentely - tulevaisuuskortit ja porinat; Tarja Meristö, KTT, yliopettaja, Laurea-amk

13.45 - 14.15 Case-Porvoo Morfeus-hankkeessa: tavoitteita ja tuloksia; Tarja Kantola, FT, yliopettaja ja Tarja Meristö, Laurea-amk