Laurea Respect Run järjestettiin ensimmäistä kertaa Tikkurilassa

​​​​​​​​​​Laurea-ammattikorkeakoulu järjesti 25 –vuotisjuhlan kunniaksi ensimmäisen Laurea Respect Run –hyväntekeväisyysjuoksun. Tapahtuma järjestettiin 17.9.2016 Laurean Tikkurilan kampuksen läheisyydessä.

Laurea Respect Run tarjosi osallistujille noin 7,5 kilometrin mittaisen maisemareitin Vantaan Tikkurilassa ja sen läheisyydessä. Reitti alkoi Laurean Tikkurilan kampuksen läheisyydestä ja päättyi samaan paikkaan.

Opiskelijat järjestämässä Respect Runia​

- Tapahtuma oli kokonaisuudessaan onnistunut. Saimme kiitosta Hope Ry:ltä ja mikä tärkeintä, kaikki osallistujat löysivät reitiltä maaliin, totetaa projektipäällikkönä toiminut Jesse Wahl​sten. Tapahtuma toteutettiin Tikkurilan ja Hyvinkään kampusten liiketalouden opiskelijoiden yhteistyöprojektina. Opiskelijat olivat vastuussa koko projektin toteuttamisesta aina reitin suunnittelusta yhteistyökumppaneiden kontaktointiin.

Hyväntekeväisyys keskiössä​

-Projektissa oli antoisinta, kun pääsi tekemään hyväntekeväisyyttä. Viiden kuukauden työn valmistumisen näkeminen oli projektin kohokohta, ja kun vielä saimme positiivista palautetta osallistujilta, niin siitä jäi hyvä mieli.

Tapahtumassa kerättiin rahaa Hope Ry:lle, joka tukee vähävaraisia lapsia esimerkiksi tavaralahjoituksin sekä tarjoamalla lapsille mahdollisuuden harrastuksiin ja vapaa-ajan elämyksiin. Lisätietoa Hopesta saat heidän verkkosivuiltaan: www.hopeyhdistys.fi

Viimeksi muokattu 23.9.2016 16:53