Kuntaliiton kultaiset ansiomerkit kolmelle laurealaiselle

​Kuntaliiton kultaiset ansiomerkit 30-vuotisesta kunnallisesta palvelusta luovutettiin Laurea-ammattikorkeakoulun lukuvuoden avajaisissa tänään maanantaina 22.8.2016. Kultaisten ansiomerkkien saajat olivat viestintäjohtaja Päivi Korhonen, palvelupäällikkö Mirja Vainikainen sekä lehtori Soili Vento.

Suomen Kuntaliitto myöntää kunnia- ja ansiomerkkejä liiton jäsenkuntien ja kuntayhtymien ansioituneille luottamushenkilöille sekä viranhaltijoille ja työntekijöille tunnustukseksi pitkäaikaisesta ansiokkaasta kunnallisesta toiminnasta tai kiitollisuuden osoitukseksi huomattavista palveluista kuntien hyväksi.

Viimeksi muokattu 22.8.2016 16:38

Kuntaliiton kultaisen ansiomerkin saajat Laurea-ammattikorkeakoulun lukuvuoden avajaisissa 22.8.2016. Kuvassa Laurean rehtori, toimitusjohtaja Jouni Koski (vas.), viestintäjohtaja Päivi Korhonen, palvelupäällikkö Mirja Vainikainen, lehtori Soili Vento sekä Laurea-ammattikorkeakoulu Oy:n hallituksen puheenjohtaja Heikki Heinimäki.