Innovaatioseteli tuo Laurean asiantuntijapalvelut pk-yrityksen ulottuville

​Tekesin innovaatiosetelikokeilu käynnistyi lokakuun alussa. Innovaatiosetelin avulla pienet ja keskisuuret yritykset voivat hankkia toimintansa kehittämiseen liittyviä asiantuntijapalveluja muun muassa korkeakouluilta ja tutkimusorganisaatioilta.  Laurea-ammattikorkeakoulu on yksi kokeilussa mukana olevista asiantuntijapalveluita tarjoavista organisaatioista.

Innovaatioseteli tuo pk-yrityksille mahdollisuuden hyödyntää ulkopuolisten asiantuntijoiden apua yrityksen innovaatiotoiminnan käynnistämisessä. Laurean asiantuntijapalveluiden avulla yritys voi kehittää tuotteitaan, palvelujaan tai prosessejaan ja hakea sitä kautta uutta virtaa liiketoimintaansa.

Laurea-ammattikorkeakoulu tarjoaa yritysten avuksi kaksi palvelukokonaisuutta. Palvelumuotoilu ja yhteiskehittäminen -paketti auttaa yritystä suunnittelemaan entistä asiakaslähtöisempää ja tuottavampaa toimintaa, jolla menestyy myös tulevaisuudessa.

Innovaatioiden kaupallistaminen -kokonaisuus puolestaan tuo apua uusien tuote- ja palveluideoiden kehittämiseen valmiiksi tuotteiksi. Avainasemassa ovat asiakasymmärryksen tuottaminen ja digitaalisuuden näkemys.

Tutustu tarkemmin Laurean palvelukokonaisuuksiin.

Innovaatioseteli on suureltaan 5000 euroa + alv. Tarkemmat tiedot innovaatiosetelistä ja sen hakemisesta löytyy Tekesin verkkosivuilta.

Viimeksi muokattu 14.10.2016 14:51