Hyvinvointiteknologiaa esitelty syksyn aikana ympäri Uuttamaata ja kauempanakin

Demokäyntejä eli jalkautumista erilaisiin ryhmiin ja tapahtumiin olemme tehneet aktiivisesti koko syksyn. Loka-joulukuun aikana demokäyntejä kertyi yhteensä 22, joista noin puolet olivat erilaisia tapahtumia ja saman verran ryhmäkäyntejä. Näillä jalkautumiskerroilla kohtasimme yhteensä yli 1400 senioria, heidän omaistaan sekä sosiaali- ja terveysalan ammattilaista. Suurin yksittäinen tapahtuma oli tietenkin Hyvä Ikä 2016 –messut Tampereella, jossa meillä oli oma osasto yhdessä muutamien yhteistyöyritystemme kanssa (Addoz Oy, Doro, Optiikka Juurinen, Solentium Oy sekä Tmi Pärjäätkö Kotonas). Syksyn aikana olemme vierailleet muun muassa Kampin, Kontulan ja Koskelan palvelukeskuksissa Helsingissä ja pariin otteeseen Lohjalla sekä Porvoossa. Marraskuussa olimme myös Tehyn järjestämässä Parasta aikaa -koulutustapahtumassa Helsingin Finlandia-talossa, jossa Teknologialainaamo sai pitää lyhyen puheenvuoron osana monipuolista ohjelmaa. Ensi vuodelle demokäyntejä on sovittuna jo muutamia ja lisää tulee pikku hiljaa. Käymme alkuvuodesta esittelemässä toimintaa mm. eri seniorijärjestöille, espoolaisille omaishoitajille sekä Suomen Diakoniaopiston lähihoitajaopiskelijoille.

Viimeksi muokattu 15.12.2016 10:03
Syksyn aikana kävimme mm. Myyrastissa ja Hyvä ikä messuilla Tampereella