Hakunilan Teknologialainaamossa melko vilkas loppusyksy

​Hakunilan Teknologialainaamo on ollut avoinna loppusyksyn aikana, loka-joulukuussa, yhteensä 11 päivää. Kävijöitä on tänä aikana ollut kaikkiaan 93. Viimeisen kerran ennen joulutaukoa lainaamo oli avoinna tämän viikon maanantaina 12.12., jolloin tarjosimme kirjaston kanssa glögiä ja pipareita kävijöille lähestyvän joulun kunniaksi. Seuraavan kerran Hakunilan Teknologialainaamo aukeaa maanantaina 16.1.2017 ja on avoinna 27.2. asti. Tämän jälkeen esittelytoiminta siirtyy Tikkurilan kirjastoon, mutta lainaustoimintaa jatketaan myös Hakunilassa loppukevään ajan. Suosituimpia lainaustuotteita ovat edelleen olleet Microlife-verenpainemittarit (21 lainaa 1.10.-12.12. välillä) sekä BungyPump-kuntoilusauvat (4 lainaa 1.10.-12.12. välillä). Lainattavien tuotteiden kategoria kasvoi yhdellä uudella tuotteella, kun Optiikka Juurinen Oy:n led-valolla varustettu kävelykeppi saatiin mukaan 12.12.2016. Muita lainattavia tuotteita ovat Optiikka Juurisen näkemisen apuvälineistä suurennuslasi ja elektroninen suurennuslaite sekä Addoz Lääkekello.

Viimeksi muokattu 15.12.2016 9:51