EAPRIL-konferenssi 2017 järjestetään FUAS-yhteistyössä

​EAPRIL-konferenssi 2017 “Inspired by the visions of future education and learning” järjestetään FUAS-yhteistyössä. Vuosittainen kansainvälinen konferenssi kokoaa yhteen koulutuksen, oppimisen ja tutkimuksen ammattilaiset soveltavan tutkimuksen kysymysten ja uusimpien tulosten pariin Hämeenlinnaan 28.11-1.12.2017.

EAPRIL, European Association for Practitioner Research on Improving Learning, on oppimiseen liittyvän käytännönläheisen tutkimuksen edistämistä edesauttava järjestö. EAPRIL tuo tutkijat, kouluttajat ja työelämän edustat yhteen oppimisen ja osaamisen kehittämisen äärelle aina varhaiskasvatuksesta korkeakoulutukseen ja elinikäisen oppimisen teemoihin liittyen. Järjestön toiminta kattaa laajasti eri alat, yksilön, ryhmien, organisaatioiden ja verkostojen oppimisen ja eri ikäkaudet. EAPRIL onkin ainutlaatuinen organisaatio, joka toimii ristiinpölyttäjänä tutkimuksen ja käytännön välillä niin koulutuksen kuin ammatillisen oppimisen saralla.

EAPRIL on järjestänyt vuosittain konferensseja aina vuodesta 2006 ja FUAS-liittoumalla on kunnia isännöidä vuoden 2017 konferenssia.

- Meillä on loistava mahdollisuus olla näyteikkuna satavuotisen Suomen tutkimukseen ja koulutukseen, toteaa konferenssin puheenjohtaja Seija Mahlamäki-Kultanen HAMKista.
- Odotamme noin 500 osallistujaa. Konferenssissa yhdistetään useita eriluonteisia mahdollisuuksia esittää ja osallistua. Samanaikaisesti toteutetaan myös AMK ja ammatillisen koulutuksen tutkimuspäivät ja ohjelmat integroidaan osittain yhteen, hän jatkaa.

Varsinaisen konferenssiohjelman lisäksi FUAS-yhteistyön kautta kansainväliset vieraat voivat tutustua ammatillisen korkeakoulutuksen mielenkiintoisiin oppimisympäristöihin ja TKI-toimintaan. Konferenssin suunnittelu on jo alkanut ja lisätietoja järjestelyistä saa järjestelytoimikunnan puheenjohtajalta Mervi Frimanilta HAMKista.

Tervetuloa inspiroitumaan Hämeenlinnaan 2017 - varaa aika huipputapahtumaan jo nyt!

Katso myös video EAPRIL-konferenssista.

Viimeksi muokattu 2.12.2016 14:53