3AMK:n Kiinteistöalan tulevaisuus -tapahtuma kokosi kiinteistöalasta kiinnostuneet

​3AMK - Haaga-Helia, Laurea ja Metropolia - järjestivät yhteistyössä Kiinteistöalan tulevaisuus -tapahtuman Helsingissä Martelassa torstaina 19.4. Tapahtumassa opiskelijat pääsivät tutustumaan alan yrityksiin sekä keskustelemaan työmahdollisuuksista.

Tapahtumaan osallistui opiskelijoita kaikista kolmesta ammattikorkeakoulusta, sekä useita alan yritysten edustajia. Mukana olleet yritykset olivat Martela, Amiedu, Coor, Lassila & Tikanoja, Are, Rapal, Sol, ISS, SRV sekä Kiinteistötyönantajat.  Kiitos vielä kaikille osallistuneille!

Tilaisuudessa opiskelijat pääsivät kuulemaan tulevista 3AMK Kiinteistöalan kehittäjän opinnoista, joista kertoi lehtori Pekka Matvejeff Laureasta. Tuleviin Kiinteistöalan 3AMK-opintoihin sisältyy niin johdatusta kiinteistötoimialaan, kuin työympäristöjohtamiseen sekä asunto- ja kiinteistöyhtiön elinkaaren hallintaan.

Kiinteistöalalla vallitsee tällä hetkellä työvoimapula ja työmahdollisuuksia löytyy monipuolisesti erilaisista työtehtävistä, kuten mm. työympäristöjen suunnittelusta muuttuvan työn tarpeisiin. Tilaisuudessa opiskelijat pääsivät kuulemaan työtilanteesta itse yritysten edustajilta ja jopa työmahdollisuuksista keskusteliin vilkkaasti.

Lisätietoa:

Pekka Matvejeff, lehtori, pekka.matvejeff@laurea.fi

Kaisa Airo, lehtori, kaisa.airo@laurea.fi

Viimeksi muokattu 24.4.2018 13:41

​Kiinteistöalan tulevaisuus -tapahtuma järjestettiin Martelan  tiloissa Helsingin Pitäjänmäessä.