Toteutuksen hakuaika voi jatkua merkittyä pidempään mikäli paikkoja on vielä vapaana.

  • Kohderyhmä: Kosmetiikka-alan markkinoinnista kiinnostuneet
  • Hakuaika: 5.-25.8.2019
  • Ajoitus: 02.09-20.12.2019
  • Laajuus: 10 op
  • Sijainti: Tikkurila
  • Hinta: 150€

Opiskelija osaa

  • suunnitella kosmetiikka-alan yrityksen markkinointiviestintää
  • arvioida markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä yrityksen kokonaisvaltaisessa markkinoinnissa
  • määritellä markkinoinnin kohderyhmän
  • suunnitella yrityksen digitaalista markkinointia
  • analysoida tekijöitä, jotka muokkaavat mielikuvia kosmetiikka-alan markkinoinnissa
  • tuottaa visuaalista markkinointimateriaalia

 

Toteutus

50% Lähiopetus, 50% Etäopetus

Markkinoinnin luennot ja Photoshop-kuvankäsittelyohjelman käyttö

Sisältö

  • Trendit
  • Markkinointimix
  • Kosmetiikka mainonta
  • Kuluttajakäyttäytyminen
  • Digimarkkinonointi
  • Photoshop
  • Markkinoinnin portfolion työstäminen, Photoshop-tehtävät, muut tehtävät

Valinnaiset suoritustavat

Jos sinulla on opintojakson tavoitteisiin liittyvää osaamista (AHOT) tai mahdollisuus hankkia sitä työelämässä (TOPI), ole yhteydessä opintojakson vastuuopettajaan ennen opintojakson alkamista

Ajankäyttö ja kuormitus

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä. Eli 5 op on 135 tuntia työtä.

Lehtorit

Auli Hietanen, Jussi Järvi, Jyrki Innanen

Lisätietoja: