Siirry sisältöön

Energinen myyntiorganisaatio digiajassa -koulutuksen avulla opit johtamaan kestävää ja suorituskykyistä myyntiorganisaatiota. Koulutus soveltuu yritysten myynnin ja asiakkuuksien sekä business developmentin johto- ja kehittämistehtäviin.

Perustiedot

  • Kohderyhmä: Myyntijohtajat, asiakkuusjohtajat, business development managerit
  • Hakuaika: Hakuaika päättyy 7.1.2020
  • Ajoitus: 22.1. - 6.3.2020
  • Laajuus: 5 op
  • Sijainti: Leppävaaran kampus
  • Hinta: 2180 € + alv 24%

Tietoa Energinen myyntiorganisaatio digiajassa –kou­lu­tuk­ses­ta

  • Lähipäivät: 22-23.1., 7.2., 25.2. ja 6.3.2020
  • Koulutus perustuu workshop-työskentelyyn, jolloin kaikkien läsnäolo on välttämätöntä.
  • Koulutuksen lähipäivien koulutuspaikka: Laurea-ammattikorkeakoulu, Leppävaaran kampus (Vanha maantie 9, 02650 Espoo)
  • Osallistujamäärä: Koulutukseen otetaan enintään 25 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Koulutus toteutuu 10 osallistujalla.
  • Hinta: 2 180,00 € + alv 24 %. Lisätietoja Hinnat -otsikon alta.
  • Mikäli yrityksessänne on useita henkilöitä, jotka tarvitsevat tätä koulutusta, voitte pyytää tarjousta räätälöidystä tilauskoulutuksesta osoitteesta events@laurea.fi 

Energinen myyntiorganisaatio digiajassa –koulutus on käytännönläheinen ja osallistava koulutus. Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja pystyy hyödyntämään oppimaansa konkreettisesti omassa toiminnassaan ja kehittämään yrityksensä toimintoja nykyaikaisten asiakkuuksien-, myynnin - ja itsensäjohtamisen keinoin. Lähiopetuksen lisäksi oppimista tukevat verkkomateriaalit ja tehtävät.

Lähiopetus toteutetaan Laurea-ammattikorkeakoulun Espoo Leppävaaran kampuksella. Koulutus täyttää ylemmän korkeakoulutasoisen koulutuksen vaatimukset. 

Miksi osallistua kou­lu­tuk­seen?

  • Opit ymmärtämään asiakasarvon ja -kokemuksen muodostumisen lainalaisuudet
  • Opit rakentamaan digitaalisen ajan myyntimallin ja käyttämään keskeisiä työkaluja myynnissä/myynnin johtamisessa
  • Opit myynnin johtamisen lisäksi johtamaan myyjien energisyyttä ja suorituskykyä sekä ymmärrät myyjien optimaaliseen vireystilaan vaikuttavat tekijät. Lisäksi saat itsellesi konkreettiset työkalut energisyyden ja motivoitumisen kehittämiseen.
  • Saat valmiuden jatkaa kehittämistä omassa työssäsi

 

  • Sisältö ja ohjelma 

    Koulutukseen sisältyy lähipäiviä sekä omaan organisaatioon liittyvä kehittämistehtävä.

    Osa-alueet:

    1. Asiakasarvon, -kokemuksen ja asiakkuuksien johtaminen
    2. Social selling, personal branding, inbound marketing
    3. Myyjät ja itsensäjohtaminen, hyvinvointi & vireys & suorituskyky

    Esi­merk­ki­si­säl­tö­jä:

    Voit­ta­mi­sen psykologia – Kuinka maksimoida oma suo­ri­tus­ky­ky?

    • ”Itsensä johtamisen taitojen kehittämisellä on voimakkaimmat yhteydet työn tuottavuuden lisääntymiseen.”
    • Kuinka saada itsestään paras irti paineen alla?
    • Kuinka käsitellä epäonnistunut kauppa niin, ettei se vaikuta suorituskykyyn?
    • Kuinka ylittää yksilölliset myynnin haastepaikat?
    • Kuinka löytää itselle sopiva intensiteetti myyntityöhön? Keskeisintä on sopiva tasapaino energisoivan stressin ja lamauttavan stressin välillä!
    • (Intro- ja ekstroverttius myyntityössä -> Vaikuttavat itselle sopivaan tekemisen tapaan ja kuormituksen säätelyn tarpeeseen)
    • (Hyödynnetään psykologian tutkimuksessa tehokkaaksi huomattuja menetelmiä haitallisten ajattelumallien purkamiseen ja tarjotaan konkreettisia keinoja taklata haasteita)

    Koh­taa­mi­sen psykologia – Kuinka vuo­ro­vai­ku­tuk­sel­la tehdään tulosta?

    • ”Parhaat myyntitulokset syntyvät, kun myyjä onnistuu sopeuttamaan myyntityylinsä asiakkaan tarpeisiin."
    • Kuinka luoda olosuhteet, joissa asiakkaan on helppo ostaa?
    • Miten yhdistää tunnetason kohtaaminen ja järkiperustelut myyntitilanteessa?
    • Kuinka oman toiminnan säätelyllä voi vaikuttaa asiakaskohtaamisen onnistumiseen?
    • Kuinka kuuntelulla tehdään tulosta?
    • Adaptiivinen myyntityö: Myyntityöhön syntyy kaavoja, joita noudattaa omassa tekemisessä toistuvasti. Kuinka muuttaa kaavoja?
    • Psykologisen turvallisuuden luominen: asiakkaalla on turvallinen olo myyjän kanssa
  • Hinta, ilmoittautuminen ja peruutusehdot 

    Hinta

    Hinta: 2 180,00 € + alv 24 %.

    Mikäli yrityksessänne on useita henkilöitä, jotka tarvitsevat tätä koulutusta, voitte pyytää tarjousta räätälöidystä tilauskoulutuksesta osoitteesta events@laurea.fi.  

    Il­moit­tau­tu­mi­nen

    Ilmoittautuminen koulutukseen päättyy 7.1.2020. Ilmoittaudu mukaan tästä.

    Koulutukseen otetaan enintään 25 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Koulutus toteutuu 10 osallistujalla.

    Ilmoittautuminen on sitova.

    Pe­ruu­tuseh­dot

    Ilmoittautuminen on sitova ja ilmoittautumalla osallistuja sitoutuu peruutusehtoihin. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen events@laurea.fi.

    30.12.2019 mennessä tehdyistä peruutuksista pidätämme/veloitamme peruutusmaksun 310,00€ kulujen kattamiseksi.

    31.12.2019-7.1.2020 välisenä aikana tehdyistä peruutuksista pidätämme/veloitamme 50% osallistumismaksusta.

    7.1.2020 jälkeen tehdyistä peruutuksista osallistujamaksua ei palauteta ja ilmoittautunut sitoutuu maksamaan osallistumismaksun.

    Koulutus toteutetaan, kun ilmoittautuneita on 10. Koulutuksen järjestäjä pidättää oikeuden peruuttaa koulutus liian vähäisen osallistujamäärän takia. Mikäli koulutus perutaan järjestäjän toimesta ja osallistuja on maksanut osallistumismaksun, osallistujalle palautetaan maksettu osallistumismaksu täysmääräisenä. Mikäli osallistuja ei ole vielä maksanut laskuaan ja koulutus perutaan toimeksiantajan toimesta, lasku mitätöityy.

 

Kouluttajat:

Asiantuntijoina toimivat:

  • Mika Kortelainen, myyntijohtaja, Laurea
  • Oskari Vesterinen, myynnin johtaminen ja myyjien hyvinvointi, IWELLO
  • Jari Kyrö, innovation activist, Laurea
  • Asko Mononen, digital marketing & services, Laurea
  • Sanna Kinnunen, psykologi. Tietojärjestelmätieteen KTM, IWELLO

 

Lisätietoja

Laurea events.

events@laurea.fi

040 660 5825 tai 040 631 5014

Lue lisää Eventsin palveluista »