Siirry sisältöön

Digitaalisen markkinoinnin osaaminen konkreettisine työkaluineen on avain työmarkkinoille. Kurssimme aikana suoritat tarkoin valikoituja ja työelämän arvostamia sertifikaatteja ja tutustut digitaalisen markkinoinnin keskeisiin periaatteisiin, käsitteisiin ja työkaluihin. Pääset etenemään joustavasti ja itsenäisesti tätä kurssia verkossa. Ilmoittaudu mukaan heti ja opi digimarkkinoijaksi!

Perustiedot

  • Kohderyhmä: Digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneet
  • Hakuaika: 5.6. - 31.7.2019
  • Ajoitus: 
  • Laajuus: 10 op
  • Sijainti: Etäopetus
  • Hinta: Maksuton

Toteutus

  • Verkko/virtuaali, Optimatoteutus
  • 6 palautettavaa tehtävää

Sisältö

  • Kurssi on jaettu viiteen teemaan digitaalisen murroksen ja markkinoinnin ympärille. Kurssi toteutetaan suomeksi, mutta suurin osa materiaaleista kurssilla on englanniksi.
  • Kurssi soveltuu hyvin digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneelle

Oppimateriaali

  • Marketing 4.0 -kirja, Wiley, 2016. Tekijät: Kotler, Philip; Kartajaya, Hermawan ja Setiawan, Iwan. Kirja on saatavissa e-kirjana Laurean kirjastosta
  • Opettajan materiaalia Optimassa.

Arviointi

  • Tehtävien palautus verkossa vähintään 80%.
  • Kurssilta saa kurssiarvosanan (1-5)
  • Arviointikriteereistä ja -menetelmistä tarkemmin Optimassa ja kurssin alussa.

Aika ja Paikka

  • Opetus tapahtuu verkko-oppimisympäristössä
  • Kurssin kesto n. 6 viikkoa

Ajankäyttö ja kuormitus

  • Kurssi on 10 opintopistettä, työmäärältään 10 x 27 h = 270h.
  • Siitä on n. 20 h opetusta verkossa. Itseopiskelun osuus n. 250 h, johon kannattaa varautua ennakkoon.
  • Huomioi että itseopiskelun osuus on suuri ja kurssi suoritetaan lyhyessä ajassa.
  • Kuormittavuutta voi helpottaa aloittamalla itseopiskelun jo ennen kurssia. Lue ja kuuntele esim. uutisia ja ajankohtaisia aiheita.

Lisätietoja: