Huomio! Sivua päivitetään.

  • Kohderyhmä: Digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneet
  • Hakuaika: 
  • Ajoitus: 
  • Laajuus: 10 op
  • Sijainti: Etäopetus
  • Hinta: 

Toteutus

  • Verkko/virtuaali, Optimatoteutus
  • 6 palautettavaa tehtävää

Sisältö

  • Kurssi on jaettu viiteen teemaan digitaalisen murroksen ja markkinoinnin ympärille. Kurssi toteutetaan suomeksi, mutta suurin osa materiaaleista kurssilla on englanniksi.
  • Kurssi soveltuu hyvin digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneelle

Oppimateriaali

  • Marketing 4.0 -kirja, Wiley, 2016. Tekijät: Kotler, Philip; Kartajaya, Hermawan ja Setiawan, Iwan. Kirja on saatavissa e-kirjana Laurean kirjastosta
  • Opettajan materiaalia Optimassa.

Arviointi

  • Tehtävien palautus verkossa vähintään 80%.
  • Kurssilta saa kurssiarvosanan (1-5)
  • Arviointikriteereistä ja -menetelmistä tarkemmin Optimassa ja kurssin alussa.

Aika ja Paikka

  • Opetus tapahtuu verkko-oppimisympäristössä
  • Kurssin kesto n. 6 viikkoa

Ajankäyttö ja kuormitus

  • Kurssi on 10 opintopistettä, työmäärältään 10 x 27 h = 270h.
  • Siitä on n. 20 h opetusta verkossa. Itseopiskelun osuus n. 250 h, johon kannattaa varautua ennakkoon.
  • Huomioi että itseopiskelun osuus on suuri ja kurssi suoritetaan lyhyessä ajassa.
  • Kuormittavuutta voi helpottaa aloittamalla itseopiskelun jo ennen kurssia. Lue ja kuuntele esim. uutisia ja ajankohtaisia aiheita.