Siirry sisältöön

Perustiedot

  • Kohderyhmä: 
  • Hakuaika: 4.12. - 31.12.2019
  • Ajoitus: 6.3. - 22.5.2020
  • Laajuus: 10 op
  • Sijainti: Otaniemi
  • Hinta: 150 €

Opintojakson osaamistavoitteet

Opiskelija osaa

  • arvioida asiakaslähtöisen toiminnan edellytyksiä, erilaisia asiakastarpeita ja -ratkaisuja
  • toimia asiakaslähtöisesti myyntitilanteissa
  • toimia projekteissa ja projektiryhmän jäsenenä oma-aloitteisesti, vastuullisesti, tietoturvallisesti sekä tavoitteellisesti työvälineitä hyödyntäen
  • viestiä suullisesti ja kirjallisesti alan käsitteitä käyttäen

Opintojakso toteutetaan monimuotototeutuksena sisältäen sekä lähi- että virtuaaliopetusta. Opintojaksolla on kumppaniyritys, jolle opiskelijat tekevät toimeksiannon.

Oppimateriaali

  • Kettunen: Onnistu projektissa (lukupiiri)
  • Rubanovitsch - Aalto: Myy enemmän – myy paremmin (lukupiiri)
  • Muu lähdeaineisto ja luennot

Arviointi

Loppuarvosana koostuu projektityöstä, lukupiireistä sekä muista oppimistehtävistä. Arvioinnissa käytetään Laurean arviointikriteerejä vaativuustaso 1:n mukaisesti.

Arvosteluasteikko: hyväksytty/hylätty.

Aikataulu

Tunnit pidetään Otaniemen kampuksella, tilassa 256 seuraavasti:

pe 03.04.2020 klo 12.30–16.00
la 04.04.2020 klo 09.00–16.00
pe 08.05.2020 klo 09.00–16.00
la 09.05.2020 klo 09.00–16.00

Muutokset aikatauluihin ovat mahdollisia.

Avoimen AMK:n opiskelijoille on varattu 10 paikkaa.

Lisätietoja: