Laurean tapahtumatiimin kesäkiertuekuulumisia

Laurean tapahtumatiimi on ollut tänä kesänä mukana jo viidessä erilaisessa kesätapahtumassa ja osallistuu vielä elo-syyskuun aikana Myötätuulirockiin 3.-4.8., Taiteiden yöhön 23.8. sekä Keravan Sirkusmarkkinoille 8.-9.9.

Riihimäki Rockissa 29.6.–30.6. Laurea esittäytyi yhteisständillä HAMKin kanssa. Kyseinen festari juhli 5-vuotis syntymäpäiviään kotimaisten artistien voimin, joita olivat muun muassa Chisu, Fintelligens, Happoradio, Scandinavian Music Group ja Riihimäki Rockissa kesän ainoan keikkansa heittänyt Sleepy Sleepers.

Festareilla riitti kävijöitä molempina päivinä ja tunnelma oli korkealla. Edes lauantain pienet sadekuurot eivät haitanneet menoa. Ständillämme osallistujat pääsivät kokeilemaan voimiansa puristusvoimamittauksessa. Uskaliaimmat haastoivat rap-artisti Elastisen tekemän tuloksen: oikea käsi 58 kg ja vasen käsi 48 kg. Molempina päivinä kamppailu kärkisijoista oli kovaa. Miesten sarjan voiton vei sekä perjantaina että lauantaina ylivoimaisesti sama henkilö. Perjantaina tulos oli 80 kg ja lauantain 78 kg. Naisten sarjassa paras tulos oli molempina päivinä 44 kg.

Summer Up -festareita vietettiin 6.-7.7. lämpimässä ja aurinkoisessa säässä Lahden Mukkulan rannassa. Tapahtuma on Suomen suurin urbaanin musiikin festivaali, joka järjestettiin jo 10. kerran. Laurea oli mukana ensimmäistä kertaa ja ständillämme riitti paljon innokkaita festarikävijöitä.

Tulevana viikonloppuna Laurean festaribussi kaartaa Vantaalla pidettävään Myötätuulirockiin. Festivaalit järjestetään 3.-4.8. Hakunilan urheilupuistossa, jonne pääsee kätevästi julkisilla kulkuneuvoilla. Myötätuulirockin ohjelma on hevimusiikkipainotteinen ja esiintyjiä festareille saapuu sekä ulkomailta että kotimaasta. Nähdään taas festaritunnelmissa!

Lisätietoa Myötätuulirock-festareista: http://www.mtr.fi/ohjelma

Lisätietoja tapahtumakiertueestamme: www.laurea.fi/fi/tietoa-laureasta/myf