21.3.2012 0:00
Second Chance ryhmässä pohditaan opiskelijaelämää!

Laurea Lohjan hoitotyön opiskelijat ovat valmistautuneet pitämään vertaistukiryhmää Second Life –virtuaalimaailmassa huhtikuun ajan 4GoodLife-hankkeen (opiskelijoiden terveyden edistämisen hanke) opiskelijoille. He kokoontuvat 4GoodLife- alueella, joka on FUAS-liittymän ammattikorkeakoulujen yhteinen terveyden ja hyvinvoinnin edistämisen alue. Opiskelijat pohtivat Second Chance-ryhmässä arkeaan, hyvää oloaan ja elämäänsä. Ryhmässä opiskelija voi jakaa hyvinvointiinsa liittyviä asioita nimettömänä turvallisessa ympäristössä, jossa kaikki ovat tasa-arvoisessa asemassa.

Second Life-virtuaalimaailma on mahdollinen tulevaisuuden potilaan /asiakkaan kohtaamispaikka, asiakasohjausympäristö. Tämä vertaistukiryhmän pito kuuluu opiskelijoiden harjoitteluun. Näin he saavat harjaannusta koulutuksensa aikana uudenlasten tulevaisuuden medioiden käyttöön. Opiskelijat ilmoittautuvat ryhmään ryhmäviestissä saadun linkin kautta 29.3. mennessä.

Virtuaaliterveisin
Terveystori/ sairaanhoitaja-opiskelijat